Product was successfully added to your shopping cart.

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Redoffice Scan Office A/S handler primært med erhvervsdrivende. Derfor er alle priser og andet salgsmateriale fra Redoffice Scan Office A/S oplyst ekskl. moms, medmindre andet er angivet.

Private er dog også meget velkomne til at handle ved Redoffice Scan Office A/S

  • Handelsbetingelser for private. Læs her
  • Handelsbetingelser for Erhvervskunder. Læs her

 

Handelsbetingelser private

Generelle oplysninger:

Redoffice Scan Office A/S

CVR-nr. 36547103

Falkevej 3A, 6705 Esbjerg Ø

Kundeservice@roso.dk

+45 70 12 33 44

 

Betalingsformer:

Du kan benytte følgende betalings- og kreditkort på redofficescanofficeshop.dk: VISA-Dankort, VISA Debit, VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro. (Vi tager ikke kortgebyr)

Betaling med fakturaer forudsætter positiv kreditvurdering. Fakturaer vil blive afsendt efter ordren er sendt, til den e-mail, der er angivet ved ordreafgivelsen. Betalingsbetingelserne er netto 8 dage, hvis ikke andet er aftalt.

Ordrer, der er købt kontant med betalingskort får først trukket beløbet, når ordren er afsendt. Betalingen af faktura skal ske senest den dato, fakturaen angiver som sidste rettidige betalingsdato. Såfremt betalingen sker efter forfaldsdato beregnes 2% i renter pr. måned, indtil det forfaldne er betalt. Rykkere tillægges et gebyr på kr. 100,- Købers indbetalinger afskrives først på tilskrevne forfaldne renter og omkostninger – derefter på gælden. Køber er ikke berettiget til at modregne eventuelle modkrav på Redoffice Scan Office A/S, som ikke er skriftligt godkendt af Redoffice Scan Office A/S og har ikke ret til at tilbageholde nogen del af købssummen på grund af modfordringer af nogen art.

Priser:

Redoffice Scan Office A/S handler primært med erhvervsdrivende og offentlige institutioner. Derfor er alle priser på redofficescanofficeshop.dk og andet salgsmateriale fra Redoffice Scan Office A/S som udgangspunkt oplyst ekskl. moms.

Priser på redofficescanofficeshop.dk er kun gældende på redofficescanoffice.dk, og er ikke gældende i vores øvrige butikker.

Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Redoffice Scan Office A/S kan justere priserne uden forudgående varsel, medmindre andet er aftalt.

Oplyste priser er altid eksklusiv fragt og miljøgebyr.

Fragt- og miljøgebyr:

Redoffice Scan Office A/S leverer fragtfrit ved ordrestørrelser over kr. 599,- ekskl. moms eller 748,75 inkl. moms i hele Danmark (Færøerne og Grønland kun til afskibningshavn). Ordre under kr. 599,- ekskl. moms eller 748,75 inkl. moms debiteres et fragtgebyr på kr. 75,- ekskl. moms eller 93,75 inkl. moms.

Redoffice Scan Office A/S indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 24,14 ekskl. moms eller 30,18 inkl. moms.

Levering:

Lagerførte varer, der bestilles senest kl. 14.00 på hverdage, leveres inden for 2-3 hverdage til alle bofaste dele af landet. Varer leveres enten med GLS, Danske Fragtmænd eller PostNord.

Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange, afhængig af varens lagerstatus.

Fortrydelsesret:

Fortryder køber sit køb, har man 14 dage til at oplyse Redoffice Scan Office A/S, at man ønsker at fortryde købet og gøre brug af sin fortrydelsesret. Herefter har man yderligere 14 dage til at returnere varen.

Varen skal returneres ubeskadiget og i original emballage. Hvis den returnerede vare beskadiges på grund af manglende emballage ved returnering, er det afsenderens ansvar.

Returomkostningerne afholdes af afsender.

Tilbagebetaling sker inden for 5 hverdage efter at Redoffice Scan Office A/S har modtaget det returnerede på vores lager.

Varen sendes til:

Redoffice Scan Office A/S

Falkevej 3A

6705 Esbjerg Ø

Vi modtager kun returvarer, der sendes til denne adresse og med et returordrenr. påført pakken.

Bemærk venligst, at vi ikke modtager pakker returneret pr. efterkrav.

Køber hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer på. Med andre ord – man må prøve varen på samme måde, som hvis man prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at køber ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur afhængigt af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur må man altså gøre det samme, som man må i en fysisk butik. Man må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Teknologivarer skal returneres i ubrudt emballage. Segl på software må ikke være brudt.

Bestillingsvarer og skaffevarer tages ikke retur.

Hvis køber fortryder sit køb, får man naturligvis det beløb tilbage, som man har betalt. I tilfælde af en værdiforringelse, som køber hæfter for, fratrækkes dette købsbeløbet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen, med mindre køber inden da kan fremlægge dokumentation for, at vi har modtaget varen retur.

Reklamationsret:

Alle varer er i henhold til dansk lovgivning dækket af 2 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en vare, kan Redoffice Scan Office A/S vælge at udbedre fejl og mangler ved reparation, ombytning eller refundering. Fejl, der skyldes uegnet eller ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af reklamationsretten.

Reklamation vedrørende manglende varer eller beskadigelse af produktet, skal ske indenfor 24 timer efter modtagelse af varerne. Sker dette ikke, kan Redoffice Scan Office A/S ikke holdes ansvarlig for dette.

For at gøre brug af reklamationsret skal man sende en mail til reklamation@roso.dk med en beskrivelse af reklamationen, samt en kopi af fakturaen eller ordrebekræftelsen. Vedhæft gerne et billede af evt. defekt eller mangel.

Vigtig info:

Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, billedfejl, prisændring, udgåede varer samt leveringssvigt af tredjepart herunder force majeure.

Grundet udsving i produktionsomkostninger og generelle prisjusteringer i markedet af vores leverandører, tager vi forbehold for mindre prisreguleringer på vores sortiment.

Produktansvar:

Redoffice Scan Office A/S kan kun holdes ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges dokumentation for at Redoffice Scan Office A/S er direkte årsag til skaden. Redoffice Scan Office A/S hæfter ikke for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab.

Handelsbetingelser for erhvervskunder

Generelle oplysninger:

Redoffice Scan Office A/S

CVR-nr. 36547103

Falkevej 3A, 6705 Esbjerg Ø

Kundeservice@roso.dk

+45 70 12 33 44

 

Betalingsformer:

Du kan benytte følgende betalings- og kreditkort på redofficescanofficeshop.dk: VISA-Dankort, VISA Debit, VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro. (Vi tager ikke kortgebyr)

Betaling med fakturaer forudsætter positiv kreditvurdering. Fakturaer vil blive afsendt efter ordren er afsendt, til den e-mail der er angivet ved ordreafgivelsen. Betalingsbetingelsen er netto 8 dage hvis ikke andet er aftalt.

Ordrer der er købt kontant med betalingskort, får først trukket beløbet når ordren er afsendt. Betalingen af faktura skal ske senest den dato fakturaen angiver som sidste rettidige betalingsdato. Såfremt betalingen sker efter forfaldsdato beregnes 2% i renter pr. måned, indtil det forfaldne er betalt. Rykkere tillægges et gebyr på kr. 100,- Købers indbetalinger afskrives først på tilskrevne forfaldne renter og omkostninger – derefter på gælden. Køber er ikke berettiget til at modregne eventuelle modkrav på Redoffice Scan Office A/S, som ikke er skriftligt godkendt af Redoffice Scan Office A/S og har ikke ret til at tilbageholde nogen del af købssummen på grund af modfordringer af nogen art.

Betalingsformer for institutioner:

Elektronisk fakturering (EAN). Redoffice Scan Office A/S fremsender elektronisk faktura til alle offentlige institutioner. Køber udfylder sit EAN-nummer under brugeroplysninger, eller når køber opretter sig som bruger på redofficescanofficeshop.dk

Priser:

Redoffice Scan Office A/S handler primært med erhvervsdrivende og offentlige institutioner. Derfor er alle priser på redofficescanofficeshop.dk og andet salgsmateriale fra Redoffice Scan Office A/S som udgangspunkt oplyst ekskl. moms.

Priser på redofficescanofficeshop.dk er kun gældende på redofficescanoffice.dk, og er ikke gældende i vores øvrige butikker.

Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Redoffice Scan Office A/S kan justere priserne uden forudgående varsel, medmindre andet er aftalt.

Oplyste priser er altid eksklusiv fragt og miljøgebyr.

Fragt- og miljøgebyr;

Redoffice Scan Office A/S leverer fragtfrit ved ordrestørrelser over kr. 599,- ekskl. moms i hele Danmark (Færøerne og Grønland kun til afskibningshavn). Ordre under kr. 599,- ekskl. moms debiteres et fragtgebyr på kr. 75,- ekskl. moms.

Redoffice Scan Office A/S indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 24,14 ekskl. moms.

Ejendomsforhold for salg til erhvervsdrivende:

Redoffice Scan Office A/S forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling af købesummen med tillæg af eventuelle renter og omkostninger har fundet sted.

Levering:

Lagerførte varer, der bestilles senest kl. 14.00 på hverdage leveres inden for 2-3 hverdage til alle brofaste dele af landet. Varer leveres enten med GLS, Danske Fragtmænd eller PostNord.

Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange, afhængig af varens lager status.

Vi forbeholder os retten til at viderefakturere køber for gebyr, der er opstået på grund af fejl hos køber. Det kan eksempelvis være forgæves levering, restance tillæg, flytning af varer på grund af købers manglende information, genudkørselsgebyr, ventetid ved levering hos køber osv.

Op-/ind-bæring:

Vi gør opmærksom på, at op- og indbæring af leverancen ikke kan garanteres uden forudgående aftale. Ønskes du at din leverance bliver båret ind eller op til den korrekte placering, koster dette en ydelse på kr. 250,. pr. leverance og omfatter ikke yderligere håndtering af leverancen.

Indbæring kan kun ske i overensstemmelse med Danske Fragtmænds regler for dette, samt Arbejdstilsynet regler for samme.

Er indbæring et ønske så kontakt kundeservice på 79140700.

Paller:

Vi gør brug af det danske fragtmandssystem, som bygger på princippet om, at der byttes paller ved hver levering. Køber er dermed forpligtet til at udlevere tomme og ubeskadigede EUR-paller til fragtmanden, svarende til det antal paller, der udleveres. Hvis køber ikke har nok byttepaller, bliver køber faktureret for de manglende byttepaller. Husk at det er købers ansvar, at pallerne er i god stand, tørre og let tilgængelige.

Returret:

Køber har ret til at returnere fejlbestilte varer inden for 14 dage efter modtagelsen af varen. Dog kun ved forudgående aftale med kundeservice enten på mail kundeservice@roso.dk eller på telefon 79140700.

Varen skal returneres ubeskadiget og i original emballage. Teknologivarer skal returneres i ubrudt emballage. Segl på software må ikke være brudt.

Bestilling og skaffevare tages ikke retur.

Vær opmærksom på, at vi modregner et returomkostningsbeløb på 15% af varens beløb til håndtering af returvarer. Hvis den returnerede varer er beskadiget på grund af manglende emballage ved returnering, er det afsenderens ansvar.

Returomkostninger afholdes af kunden.

  • 75 kr. pr. pakke + 15% af varens pris – i tilfælde af skyldsspørgsmålet tilfalder køber.
  • 400 kr. pr. palle + 15% af varens pris – i tilfælde af skyldsspørgsmålet tilfalder køber.

 

I tilfældet af køber ikke har returafhentningen klar ved afhentning, og der dermed foretages en forgæves udkørsel fra vores fragtmænd, faktureres der et genudkørselsgebyr.

Varens sendes til;

Redoffice Scan Office A/S

Falkevej 3A

6705 Esbjerg Ø

Vi modtager kun returvarer, der sendes til den adresse med et returordre nr. på

Reklamationsret:

Alle varer er i henhold til dansk lovgivning dækket af 1 års reklamationsret. Er der fejl eller mangler ved en varer, kan Redoffice Scan Office A/S vælge at udbedre fejl og mangler ved reparation, ombytning eller refundering. Fejl, der skyldes uegnet eller ukorrekt opbevaring eller anvendelse, er ikke omfattet af reklamationsretten.

Reklamation vedrørende manglende vare eller beskadigelse af produktet, skal ske indenfor 24 timer efter modtagelse af varen. Sker dette ikke, kan Redoffice Scan Office A/S ikke gøres ansvarlig for dette.

For at gøre brug af reklamationsret skal man sende en mail til reklamation@roso.dk med en beskrivelse af reklamationen samt en kopi af fakturaen eller ordrebekræftelsen. Vedhæft gerne et billede af evt. defekt eller mangel.

Bonus point og E-mail tilbud:

Der tages forbehold for mangel på den annoncerede gave ved ekstraordinær stor efterspørgsel. I det tilfælde leveres en anden gave af tilsvarende værdi.

Gavetilbud kan kun benyttes en gang. Flere aktuelle gavetilbud kan ikke benyttes i samme bestilling.

Optjente bonuspoint skal være brugt inden for 2 år efter optjening ellers vil disse gå tabt. Man kan ikke bruge bonuspoint uden køb af betalende produkter.

Vigtig info:

Der tages forbehold for tastefejl, trykfejl, billedfejl, prisændring, udgåede varer samt leverancesvigt af tredjepart her under force majeure.

Grundet udsving i produktionsomkostninger og generelle prisjusteringer i markedet af vores leverandører tager vi forbehold for mindre prisreguleringer på vores sortiment.

Produktansvar:

Redoffice Scan Office A/S kan kun gøres ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges dokumentation for at Redoffice Scan Office A/S er direkte årsag til skaden. Redoffice Scan Office A/S hæfter ikke for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab.