Product was successfully added to your shopping cart.
Min kurv (0)
Subtotal: 0,00 DKK
Køb for 596,80 DKK mere og få fri fragt

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Redoffice Scan Office A/S

CVR-nr. 36547103

Adresse Falkevej 3A, 6705 Esbjerg Ø

Kundeservice@roso.dk

70123344

 

Da vi sælger til både erhvervsdrivende og private, skal du være opmærksom på, hvilke betingelser der gælder. Det er tydeligt markeret nedenfor.

Leveringstid:
Lagerførte varer, der bestilles senest kl. 13.00, leveres inden for 2-3 hverdage i alle brofaste dele af landet. 

Priser:
Redoffice Scan Office A/S handler primært med erhvervsdrivende og offentlige institutioner. Første gang du kommer ind på vores webshop, skal du angive om de handler som erhvervsdrivende eller forbruger. Såfremt du handler som erhvervsdrivende er Alle priser oplyst eksklusiv moms, medmindre andet fremgår. Det er altid muligt øverst på webshoppen at vælge at få priserne oplyst inkl. Moms. Markedsførte priser og priser i tilbud er dagspriser og Redoffice Scan Office kan justere priserne uden forudgående varsel, medmindre andet er aftalt. Oplyste priser er altid eksklusiv fragt og miljøgebyr.

Fragt- og miljøgebyr:
Redoffice Scan Office A/S leverer gratis ved ordrestørrelser over kr. 599,- ekskl. moms eller 748,75,- inkl. moms i hele Danmark (Færøerne og Grønland kun til dansk afskibningshavn). Ordrer under kr. 599,- ekskl. moms og 748,75,- inkl. moms debiteres et fragtgebyr på kr. 75,- ekskl. moms eller 93,75,- inkl. moms.

Redoffice Scan Office A/S indregner ikke miljøomkostninger i varens pris, men på transporten af ordren. Alle ordrer debiteres derfor et miljøgebyr på kr. 24,14.

Varer leveres med enten GLS, Danske Fragtmænd eller PostNord.
Vi forbeholder os retten til at levere en ordre ad flere omgange afhængig af varens lagerstatus.

Vi gør opmærksom på at opbæring af erhvervsleverancer, ikke kan garanteres uden forudgående aftale, ønskes dette så kontakt vores kundeservice på 70123344

Ejendomsforbehold for salg til erhvervsdrivende:
Redoffice Scan Office A/S forbeholder sig ejendomsretten til leverede varer, indtil fuld betaling af købesummen med tillæg af eventuelle renter og omkostninger har fundet sted.

Betalingsbetingelser for erhvervsdrivende
Ordre der er køb kontakt med kreditkort, for først trukket beløbet når ordren er afsendt. Betaling af faktura og kontokøb skal ske senest den dato fakturaen angiver som sidste rettidige betalingsdag. Såfremt betalingen sker efter forfaldsdato beregnes 2 % i rente pr. måned, indtil det forfaldne er betalt. Rykkere tillægges et gebyr på kr. 100,-. Købers indbetalinger afskrives først på tilskrevne forfaldne renter og omkostninger - derefter på gælden. Køber er ikke berettiget til at modregne eventuelle modkrav på Redoffice Scan Office A/S, som ikke er skriftligt godkendt af Redoffice Scan Office A/S og har ikke ret til at tilbageholde nogen del af købesummen på grund af modfordringer af nogen art.

Betalingsformer:
Du kan betale hos os med VISA-Dankort, VISA Debit, VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Debit, Maestro. Vi tager ikke kortgebyrer.[LMG1] 

Betalinger gennem epay bliver først trukket når ordren er afsendt.

Betalinger med fakturaer forudsætter positiv kreditvurdering, fakturaer vil blive afsendt efter ordren er afsendt, til den e-mail der er angivet på ordren. Betalingsbetingelsen er Netto 8 dage.

Betalingsformer for institutioner:
Elektronisk fakturering (EAN). Redoffice Scan Office fremsender elektronisk faktura til alle offentlige institutioner. Du udfylder dit EAN nummer under dine brugeroplysninger, eller når du opretter dig som kunde. 

Returret for erhvervsdrivende:[LMG2] 

Hvis du skulle fortryde dit køb har du 14 dages fortrydelsesret, du bruger denne ved at rette henvendelse til (kundeservice@roso.dk), Varen skal returneres ubeskadiget og i original emballage til (Redoffice Scan Office A/S) senest 14 dage fra den dato, hvor vi er blevet informeret om udøvelsen af fortrydelsesretten. Returvarer sendes efter aftale til Falkevej 3A, 6705 Esbjerg Ø. Tilbagebetaling af købet sker senest 14 dage efter at varen er modtaget retur.

Hvis en vare ikke afhentes i en pakkeshop eller nægtes modtaget forbeholder vi os retten til at modregne en returomkostning på 62,50 kr. inkl. moms. Såfremt en vare er synligt beskadiget ved modtagelsen, forbeholder vi os retten til ikke at returnere varens fulde beløb. Skaffevarer og ikke katalogvarer tages ikke retur.

Har du spørgsmål til ovennævnte er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf.: (7012 3344)

 

Fortrydelsesret for forbrugere:

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. 

 

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i samme køb, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.

 

Drejer det sig om en aftale om regelmæssig levering af varer over en bestemt periode, udløber fortrydelsesfristen 14 dage efter den dag, du modtager den første vare.

 

Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til (indsæt mailadresse) eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked.

 

Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.

 

Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb.

 

Returnering

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

Visse varer kan ikke returneres med normal post. Dette gælder for: (indsæt varetyper). 

Udgifterne til returnering af disse varer forventes højst at koste: (indsæt beløb).

 

Ingen fortrydelsesret
Disse aftaler kan ikke fortrydes: 

 

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 

 

Varens stand, når du sender den retur

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

 

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

 

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

 

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:

Redoffice Scan Office

Falkevej 3A

6705 Esbjerg Ø

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

Reklamationsret:

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.

I henhold til dansk lovgivning, er alle varer dækket af 2 års reklamationsret. Reklamationsretten omfatter ikke skader, der skyldes betjeningsfejl, forkert opbevaring, modifikationer, groft misbrug eller anden skade påført af køber.

Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

 

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Henvendelser omkring reklamationer skal se til kundeservice@roso.dk eller tlf.: 7012 3344.

Varen sendes til:

Redoffice Scan Office

Falkevej 3A

6705 Esbjerg Ø

 

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet. 

 

Produktansvar:
Redoffice Scan Office A/S kan kun gøres ansvarlig for skader et produkt forvolder, såfremt der kan forelægges dokumentation for at Redoffice Scan Office A/S er direkte årsag til skaden. Redoffice Scan Office A/S hæfter ikke for driftstab, avancetab eller andre indirekte tab.