Product was successfully added to your shopping cart.
Min kurv (0)
Subtotal: 0,00 DKK
Køb for 599,00 DKK mere og få fri fragt

Kontorartikler

Redoffice Scan Office forsyner dig med kontorartikler til ethvert formål og sikrer, at I ikke pludselig løber tør for papir eller blæk på kontoret, når det hele brænder på.

Med flere års erfaring i branchen kender vi udmærket til betydningen af en effektiv arbejdsgang i virksomheden. Derfor er det vigtigt, at I altid råder over de nødvendige produkter, som holder hjulene i gang på jeres virksomhed året rundt.

Vi hjælper jer med at huske de nødvendige redskaber, I nemt kan komme til at betragte som en selvfølgelighed på jeres arbejdsplads. Dermed går I aldrig ned på redskaber af den ene eller anden slags, selv når der er allermest tryk på kedlerne i virksomheden.

Med Redoffice Scan Office ved hånden sikrer I jer i mod nogensinde at løbe tør for kuglepenne, kopipapir eller andet kontorgrej en sen fredag eftermiddag ved lukketid. Vi har nemlig alt, hvad hjertet begærer, inden for kontorartikler til småt og stort behov. I skal blot se til at få bestilt det hele i ordentlig tid, så sørger vi for resten.

 
Sorter faldende

   

1 til 8 ud af 4485

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 561
  1. Kollegieblokke A5 lin. 70 blade 70g perf. m/huller

    Varenr.: 1121278
    (8)
    Blokke med kraftig papomslag og spiralryg. 70 blade med huller. Kvalitet: 70 g. Format: A5 - linjeret
    11,95 DKK (14,94 DKK inkl. moms) Ned til: 4,50 DKK
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 1
      11,95 DKK
    • 5
      6,75 DKK
      26,00 DKK
    • 10
      4,50 DKK
      74,50 DKK
    Læg i kurv
  2. Kopipapir hvid 80g A4 NOA

    Varenr.: 1160173
    (14)
    Nordic Office, 80 g, er ubestrøget papir, der er specielt velegnet til sort/hvid kopi og inkjet. Nordic Office er ISO 9706 certificeret. Hvidhed: 146 jfr. ISO 11475.
    19,95 DKK (24,94 DKK inkl. moms) Ned til: 18,50 DKK
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per pk
      Spar
    • 1
      19,95 DKK
    • 120
      19,75 DKK
      24,00 DKK
    • 240
      18,50 DKK
      348,00 DKK
    Læg i kurv
  3. Blokke A5 kvadr.m/hul standard (5-50)

    Varenr.: 1120912
    (10)
    Hvidt glittet papir uden omslag. Sidelimede blokke á 100 blade.
    5,75 DKK (7,19 DKK inkl. moms) Ned til: 3,95 DKK
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 5
      5,75 DKK
    • 10
      4,25 DKK
      15,00 DKK
    • 20
      3,95 DKK
      36,00 DKK
    Læg i kurv
  4. Memo-note NOA z-fold 75x75mm (12)

    Varenr.: 1120429
    (17)
    Gule selvklæbende Z-memoblokke. 100 blade pr. blok. Mål: 75 x 75 mm. 12 blokke pr. pk.
    2,75 DKK (3,44 DKK inkl. moms)
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 12
      2,75 DKK
    Læg i kurv
  5. Plastomslag A4 0,105 m/præg sælges kun i æsker a 100

    Varenr.: 1112629
    (11)
    • Plastomslag A4 i god kvalitet og med præg 800415 • Åben foroven og til højre • Beskytter dine dokumenter
    0,31 DKK (0,39 DKK inkl. moms)
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 100
      0,31 DKK
    Læg i kurv
  6. Plastlomme A4 0,112 m. præg Åben foroven/til venstre

    Varenr.: 1112635
    (13)
    A4 plastlomme med huller. Beskytter dine dokumenter. 800530
    0,36 DKK (0,45 DKK inkl. moms) Ned til: 0,28 DKK
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 100
      0,36 DKK
    • 300
      0,28 DKK
      24,00 DKK
    Læg i kurv
  7. Hæftetang Rapid S51 sort t/klammer 221/4

    Varenr.: 1172331
    (12)
    Alt i stål og gribevenlig hæftetang med sprøjtelakeret behandling. Handy i hjemmet, skolen eller kontoret, hvor der kun kræves mindre hæfteopgaver. - Hæfter op til 15 a...
    59,00 DKK (73,75 DKK inkl. moms) Ned til: 55,00 DKK
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 1
      59,00 DKK
    • 5
      55,00 DKK
      20,00 DKK
    Læg i kurv
  8. Whiteboard-tavle 90,5x120,5 cm Lintex Boarder

    Varenr.: 1106408
    Whiteboardtavle med stålkeramisk overflade. Aluramme med plasthjørner inkl. pennehylde.
    799,00 DKK (998,75 DKK inkl. moms)
    Køb mere og SPAR!
    • Antal
      Pris per stk
      Spar
    • 1
      799,00 DKK
    Læg i kurv
Sorter faldende

   

1 til 8 ud af 4485

  1. 1
  2. 2
  3. 3
  4. 4
  5. 5
  6. ...
  7. 561

Kontorartikler af høj kvalitet og til ethvert formål

Vi har produkter i alle tænkelige kategorier og til behov af forskellig størrelsesorden. Dette gælder papir og blokke, skriveredskaber, arkiveringsredskaber, kontormaskiner, kontortilbehør samt tavler. Herunder giver vi jer et overblik over det samlede sortiment i vores webshop. I kan filtrere lige netop den vare, mængde og mærke, I går efter, ved at til- eller fravælge boksene i venstre side ud for den pågældende kontorartikel.       

 - Papir og blokke – kopipapir, notesblokke, kalendere, visitkort, bonruller etc.
 - Skriveredskaber – kuglepenne, markere, blyanter, whiteboardpenne, tusser etc.
 - Arkivering – brevordnere, ringbind, faneblade, plastlommer, arkivskabe etc.
 - Kontormaskiner – makulering, laminering, hæftemaskiner, hulapparater, lommeregnere etc.
 - Kontortilbehør – stempler, clips, tape, sakse, papirkurve etc.
 - Tavler – whiteboard, flipover, opslagstavler, magneter, tavlerengøring etc.

Vi råder både over egne varer, kendte mærkevarer samt et bredt udvalg af miljøvenlige kontorartikler. Blandt de kendte mærker er Durable, Post-it, Scotch og mange flere. Alle produkterne i vores sortiment er selvfølgelig produkter af allerhøjeste kvalitet, som vi insisterer på og ynder at udstyre jeres virksomhed med.

Sådan handler du kontorartikler nemt og hurtigt hos Redoffice Scan Office
Der er mulighed for at handle både som erhverv og privat i vores webshop. Som virksomhed kommer I i gang med at handle hos os ved at oprette en erhvervskonto.
Det er også muligt at besøge en af vores fysiske butikker og få syn for vores produkter. Vi har butikker i Esbjerg, Aabenraa, Maribo, Slagelse, Svendborg, Herning, Kolding, Holstebro, Viborg og Holbæk med en masse fantastiske medarbejdere, som står klar til at vejlede, rådgive og betjene jer med et smil.
Hvis du synes, at det er for meget besvær, kan du også bare gå direkte til kassen her på webshoppen og betale for produkterne i din indkøbskurv med betalingskort. Betalingen er hurtig og effektiv, og de bestilte varer leveres til jeres dør inden for én eller to hverdage, fra bestillingen er afgivet. Køber du for mere end 748,74 kroner i vores webshop, er fragten tilmed gratis.

Tjek også vores sortimentet i de øvrige varekategorier, vi udbyder hos Redoffice Scan Office: Kantinevarer, elektronik, rengøring, lager og kontormøbler.

Derfor er Redoffice Scan Office jeres foretrukne kontorforsyning
Med 115 års erfaring i branchen kender vi om nogen til vigtigheden af at være tæt på vores kunder og lytte til de individuelle behov, du eller din virksomhed måtte have.
Hos Redoffice Scan Office prioriterer vi den gode rådgivning. Derfor gør vi også noget ekstra ud af at uddanne og specialisere vores medarbejdere, så de er klædt bedst muligt på til at hjælpe jer i mål med jeres ønsker og behov.
En mulighed for din virksomhed er blandt andet at få tilknyttet en professionel konsulent, som kan hjælpe jer med at spare både tid og penge i indkøbsprocessen ved at analysere og optimere jeres forbrug af kontorartikler helt ned i detaljen.  
På intet tidspunkt går vi på kompromis, hverken med kvaliteten af vores varer, eller den service vi yder til vores kunder – stor som lille, virksomhed som privat. 

Vores dygtige og kompetente personale sidder klar til at hjælpe jeres virksomhed godt på vej. Tøv ikke med at ringe til vores kundeservice på tlf. 79 14 07 00, hvor I kan få professionel rådgivning alle hverdage. Mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8 til 15.30. Du kan også sende en mail til kundeservice@roso.dk, så hører du fra os hurtigst muligt.

Det kan jo være, at vi skal udvide samarbejdet.
Vi kan i hvert fald hjælpe jer til at trimme virksomheden for overflødigheder, så I ikke spilder penge på kontorartikler eller lignende, I dårligt har brug for. Hvad der er nok så vigtigt, kan vi med garanti guide jer hen imod nogle kontorløsninger, som vil effektivisere hverdagen på jeres arbejdsplads på den lange bane.